9.4.13

Das Crime...

Κι όμως αν προχωρήσουν τα νέα μέτρα, που διαρρέουν, για επιπλέον φόρο στα πετρελαιοκίνητα κτλ αυτοκίνητα για πάνω από τα 1.200cc υπάρχει ένα πολύ σοβαρό θέμα... καθώς, ενώ η πετρελαιοκίνηση είναι καθαρή υπόθεση υπεροχής του Νότου της Ευρώπης από τη δεκαετία του 90, εδώ... στο Νότο επιλέγονται κερκόπορτες...
Ιταλοί και Γάλλοι βρίσκονται τόσο μπροστά στους πετρελαιοκινητήρες, που καλό θα ήταν πριν ανοίξουν το στοματάκι τους κάποιοι να δουν πρώτα από ποιοι φορούν κινητήρες (τους παλαιούς τους, μάλιστα!)   diesel από τους μεσόγειους; Φυαικά Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Renault & Peugeot αλλά και οι: Mercedes, Volvo, Ford, Suzuki, Nissan, Opel,  Chevrolet, Dacia κ.α.
Τώρα, αν το ελληνικό κράτος προχωρήσει στην ρύθμιση που ακούγεται, ουσιατικά προκρίνει για λογαριαμό μας τον έναν μέτριο κινητήρα χαμηλού κιβυσμού (και μοναδικό, εξαίρεση εδώ ο πολύ καλός και πολύ μικρός 799cc) της βόρειας Ευρώπης. 

Πόσο τυχαίο να είναι πως το  γράμμα, αυτό, του Νόμου προκρίνει ουσιαστικά πάλι το συγκεκριμένο group της Βόρειας Ευρώπης το οποίο εδώ και πολλά χρόνια έχει οφεληθεί αντίστοιχα τα μεγίστα στην αγορά των ΤΑΧΙ;

Πόσο τυχαίο να είναι πως η Νομοθεσία ωθούσε τα ΤΑΧΙ σε αγορά μεγάλομεσαίου κινητηρα παλαιάς τεχνολογίας (και φυσικά δεν υπολογίζαν ποτέ ρύπους σε αυτά τα οχήματα για...) και μάλιστα σε καρότσα πάρα πολύ παλιά διανθισμένη από τον ειδικό τύπο (ΜΜΕ) με φαμάρες και πολλά λόγια κτλ...  καθ΄ςω με την αγορ΄ατου εξασφαλίζαν 12 έτη κυκλοφορίας ως ΤΑΧΙ ενώ ένα σύχρονο, ασφαλές (με 5 αστέρια), οικονομικότερο (σε καύσιμα) και οικολογικότερο κατα πολύ Μεσογειακό 1.600cc diesel  έπρεπε να αποσυρθεί στα 6 έτη;;;  

Παιχνίδια εταιριών πίσω από Νόμους;;;